2012

Det nya året är här, Några nyårslöften?
Jag har ett, att ha bättre karaktär och självdiciplin. Något jag verkligen behöver jobba med. Att få ordning på livet överlag.
Jag hade en supermysig nyårsafton tillsammans med min fina vän Emelie. Vi lýssnade på musik, drack lite vin och skumpa och stod ute och kikade på den vackra himmelen vid tolvslaget. jag har alltid världens största leende när jag ser fyrverkerier...ja vet inte, det bara är något med hela grejen som gör mig lycklig. Det är vackert!

Nu är det snart skolstart igen, längtar faktiskt! Saknar alla goa tjejer. Men blir två jobbdagar till och sen ska jag bara chilla och planera inför skolan.. Helgen som kommer nu blir heeelt lugn :) Har massvis att fixa med. Skolarbete bland annat..
Nu är det snart dags för lite sömn, upp med tuppen och jobba 9 till 17 :D 
Men hörrni, godnatt på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0