Host host

Mår inte helt bra alltså, blir en helg i stillhet. Ta hand om mig själv med fotbad och äta massa frukt! 
Och ha massa tid att kika över alla bloggar jag missat sista tiden, tur det finns när man mår dåligt :) Ska även skissa lite på mitt självpoträtt till skolan och skriva på vårat arbete. Va längesen man gick i riktig " skola ", de känns...men så jäklans kul och jag är sjukt motiverad. 
Ska starta upp ett "Låtsas" företag i Projekt och Företag. Jag är så peppad, och vi har ända till i vår på oss så man kan verkligen göra det bra. Så skoj, använder dessutom en affärsidé som jag ska ha på riktigt när jag startar eget! Så känns riktigt bra.
Nu ska jag mysa ner mig i soffan, koka en kopp te blir det nog faktiskt! 

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0