En längtan...

..efter att vara kreativ, jag vill hitta på en historia, forma modeller till huvudpersonerna i historian och fånga skådespelet på bild. Jag måste ha fotosession snarast.
Vi håller på mycket med bild&form och teckning i skolan, och där känner jag hur jag riktigt sugs in i en värld av kreativitet, fokus och motivation. Jag blir som låst och vill inte ens gå från det på rasterna, när man väl är inne i det så vill man stanna där... känns som jag kan hålla på i evigheter! Underbart, så underbart!
För första gången på väldigt väldigt länge, känner jag att det finns tid och lust att vara kreativ. Det är som terapi för mig, man mår så bra... tror alla andra kreativa personer där ute förstår precis vad jag menar.
Hur man kan med penna, pensel eller annat verktyg bara "försvinna", för att sen "vakna" upp och flera timmar har gått förbi utan att man lagt märke till det..
Ja säger de, jag älskar att skapa!

Kommentarer
Postat av: My Vestlund ❣

Cool bild!

2011-10-11 @ 14:28:21
URL: http://myvestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0