Då var man tillbaka här..

Det är svårt att byta blogg märkte jag, när man haft samma i så många år.
Så jag kör vidare på den gamla vanliga :)
Det har inte funnits mycket tid till bloggen denna sommaren,
man har jobbat som en dåre och flyttat till Skövde, och nu har man satt igång
med skolan igen, vilket känns otroligt skoj!
Utvecklas inom Stylistyrket kan man alltid göra... Vi har mycket bild & form, teckning och annat skoj med
som jag verkligen älskar! Så riktigt skoj.

Denna helgen har vart great!
Var hos pappa i fredags, där bjöds det på middag och gott rött vin, jag drog vidare hem
till Markus och Jenny, där va Erik med..så blev en spontan utgång till Harrys och lite vin hemma
hos Erik efter det. Spontant blir oftast bäst;)
I lördags kom Michaela hit, vi gick en runda på stan och shoppade, käkade lunch på Chinatown och
hyrde tre filmer som vi såg på kvällen. Hade en riktig myslördag med lite vitt vin, tacos och film.
Imorse fick vi den brillianta idén att vi ska åka på en sista minuten i början av november.
Att ja längtar eller... Kommer bli sjukt kul :)
Va och shoppa lite idag med, bilder kommer ;) supernöjd! Men nu får jag nog ta det lite lugnt me shoppingen :P
Men va roligt det är!


Nu ska jag sova, upp med tuppen imorgon!



PUSSPÅER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0