Wooopaaaa

Ojojoj, här går det undan. Har inte haft någon tid för bloggen sista tiden. Det har varit otroligt mycket i skolan, och jag har ju tatt mig an att göra ett av arbetena 7 gånger så stort som det ska vara. Men skoj är det. Lägger upp bilder från de gjorda fotosessiona senare. Supernöjd, vem kunde tro att så många av mina fina vänner var proffsmodeller ;)
Jag sitter på tåget mot Alingsås nu, sen ikväll ska jag städa lägenheten. Tvätta borstar och andra måsten.
Jag åker till Teneriffa den 1:a november dessutom, ska bli helt helt underbart! Längtar så jag tror jag dör verkligen. Vi tog en vecka med all inclusive. Dock ska vi hålla till på den norra sidan av ön så det är inte lika stadigt väder där som i södra. Men jag hoppas verkligen vi får 20+ och sol. Annars ligger jag vid poolen ändå, om det så regnar! haha
Ne om man skulle sätta på en film!
ciao guapas!
Ojojoj, här går det undan. Har inte haft någon tid för bloggen sista tiden. Det har varit otroligt mycket i skolan, och jag har ju tatt mig an att göra ett av arbetena 7 gånger så stort som det ska vara. Men skoj är det. Lägger upp bilder från de gjorda fotosessiona senare. Supernöjd, vem kunde tro att så många av mina fina vänner var proffsmodeller ;)
Jag sitter på tåget mot Alingsås nu, sen ikväll ska jag städa lägenheten. Tvätta borstar och andra måsten.
Jag åker till Teneriffa den 1:a november dessutom, ska bli helt helt underbart! Längtar så jag tror jag dör verkligen. Vi tog en vecka med all inclusive. Dock ska vi hålla till på den norra sidan av ön så det är inte lika stadigt väder där som i södra. Men jag hoppas verkligen vi får 20+ och sol. Annars ligger jag vid poolen ändå, om det så regnar! haha
Ne om man skulle sätta på en film!
ciao guapas!

Kommentarer
Postat av: Bismillah <3

söta ögon:)

2011-10-10 @ 22:00:06
URL: http://koranengudsord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0