Train

Sitter på tåget och bloggar, fina Angelica kommer och hämtar mig på stationen.. ska åka och handla lite inför vår middag :) Tacopaj! Fina grejjer de. Sen blir det som sagt bio klockan 21 :) Längtar! Men mest ska det bli underbart att umgås med Angelica. De va september sist vi sågs, så då förstår ni hur mycket ja saknar den tjejen <3
Imorgon efter skolan ska jag till myrorna och gå igenom lokalerna och få nycklar. För på lördag blir det första riktiga jobbdagen för mig på myrorna i skövde. Det ska bli otroligt kul:) saknar att jobba överlag. Självklart skulle ja ju vilja jobba me mina godingar på myrorna i Thn.. Men det här blir bra :)
Jag planerar även photoshoots för fullt. Vill ha hem Evelina snart så vi kan köra ett race ;) Sjukt stylingsugen!
Ne nu ska ja snart av här!

Pusspåer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0