Min dator är inte min vän!!!

Min lilla söta rosa dator bestämde sig för ett tag sen att sluta fungera. Så nu håller jag på och återställer de, hoppas att backup:en fungerar. Annars försvinner hälften av korten från teneriffa i återställningen. :S Inget skoj! Det har inte varit annat än problem med den där datorn, tyvärr. Men men blir till att skicka in den om den inte skärper sig nu :)

Så, dags att komma igång med bloggandet igen. 
Jag har fått sån inspirationskick. Vi fick besök av Victoria Ekeberg i fredags. Som är uppvuxen här i trakterna. Hon flyttade till Sthlm som 20 åring, och är nu manager för bl.a September & Gathania( idol ). Hon berättade om sitt liv överlag, hur hon lyckats osv. De va hon som upptäckte September som 16 åring. 
Anyway, ja blev jätteinspirerad av henne. Ja vet att för att lyckas som stylist/makeupartist i Sverige så behöver man uppåt Stockholmshållet, så dit siktar jag nu... Iallafall som start, innan ja drar mig till London, Usa och Australien. Jag SKA till de ställena. Men en sak i taget :) Skapa sig ett känt namn kan ju va första steget här i Sverige..

Ojoj, mitt huvud helt snurrar av allt jag vill göra, men va fasen... jag är ju bara 25?! Jag har ju förhoppningsvis iaf 25-30 år kvar att göra allt jag vill... Men jag tänker då inte bara sitta och glo in i väggen och låta livet glida förbi. Även om man har en hel del år kvar att utnyttja så ska man inte slöa, jag tänker utvecklas ,  steg efter steg komma närmre drömmen. Tillslut är man där :) Och skulle man av någon anledning inte lyckas nå sin dröm, så kan man iallafall vara glad över att man gjorde sitt yttersta för att nå den, och att man utnyttjade sin tid till fullo.
Ne, det är dags att lyfta på arslet, ta sig i kragen och grabba tag i livet! 
Are you with me? ;)

Kommentarer
Postat av: MISS ALICIA

Hej!



I nätbutiken missalicia.se hittar du accessoarer för dig och ditt hem. Perfekt för julklappsshoppingen!



Vänliga hälsningar,

Miss Alicia



PS. På söndag börjar en adventskalender på vår Facebooksida! Gilla sidan för att kunna delta:

http://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702

2011-11-21 @ 19:04:43
URL: http://missalicia.se
Postat av: Catherine

Härlig glöd vännen! Världen ligger för våra fötter :)

2011-11-21 @ 20:23:09
URL: http://catat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0