Ett glas vin får avsluta denna dag!

Ja, jag sitter faktiskt ensam en lördag :) KORS! Men det kan väl vara bra det med ibland? Att ha tråkigt? Eller ja har hört att det ska vara de... dock ser ja inte riktigt anledningen?! men men , jag har iallafall jobbat hela dagen på Myrorna här i Skövde.. De va väldans trevligt och ja trivs jättebra me personalen :) De va kul att va tillbaka i hela butiksjobb grejen igen! Ja bara ÄLSKART! 
Va rätt seg när ja kom hem men nu har ja piggnat till, kan de va vinet? Ja vem vet... Ja känner mig iallafall väl förtjänt av ett eller två glas vin här hemma innan ja ska sova.
Imorgon blir det adventsfika hos far min med en del folk, bl.a min älskade lillasyster <3 som jag saknar rätt mycket idag faktiskt!
världens finaste lillasyster!!

Så ska bli speciellt kul att få umgås med henne lite imorgon, och vad ja förstått ska hon ha ett laddat USB minne med massa fräsch musik till mig ;) Det är guld att vi har samma musik smak, ja behöver egentligen aldrig leta nytt, det fixar hon åt mig! <3 that's sisterlove!

Anyhow, ja ska la fortsätta lyssna på min ( och syrrans ) absolut grymma musik och smutta vidare på mitt goda vin. 

Ha en otroligt bra lördags kväll så hörs vi mina hjärtan ;) 
STORPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0