Värme!

Underbara värme...lite molnigt på himmelen här i Thn, och igår vart det sånt mys väder! Mullrande åska, blixtar och ösregn. Mys mys mys!
Jag har fått goda besked, kommer äntligen få hjälp med det jag behöver och det känns underbart! När det är dags så är det bara framåt framåt framåt.. min chans är här!
.
Imorgon ska jag till Sköve och ta ett par glas med Erik :) Ska bli jättetrevligt faktiskt.. Sen blir de lugnt resten av helgen! m
Har istort sett bestämt mig för att plugga i höst, så måste ha tag i syon på skolan snart! 
Har mkt att tänka och fixa med just nu :) 

Har lite planer på att pausa bloggen ett tag! vet inte om jag just nu har lusten eller orken att skriva om mitt liv just nu, så blir troligen ett uppehåll tills efter sommaren, då jag förhoppningsvis har massvis med intressanta saker att berätta :)
.

Kommentarer
Postat av: simone

charmiga ;)

2011-05-13 @ 13:31:56
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0