Studera mera.

Jag har bestämt mig för att studera till hösten om jag inte får förlängt på Myrornas. Först hade jag tänkt Growth Managment utbildningen. Men jag vet inte riktigt om jag är redo för att starta eget just i detta skedet. Det är lite saker i mitt personliga liv som behöver ordnas upp först innan man tar den satsningen.
Därimot har jag hittat en yrkesutbildning på lärcentrum här i Trollhättan , butikssäljare. Jag kommer ju få en hel del erfarenhet av butik nu i sommar på Myrornas. Men det ser bra ut på CV:t att ha gått utbildning och många av kurserna kommer man ha nytta av med Eget företag senare.
Har dessutom gått hälften av kurserna på gymnasiet, men kan nog behövas en gång till :P Jag var inte så intresserad då. Annars kan det hända jag bara behöver gå den andra delen. Den är två terminer. Men ja, vi får se! Ska kika vidare, dock pluggar jag hellre än är arbetslös eller sitter på telefonförsäljning och slösar tid. 
Att få ett jobb(som jag vill ha), eller jobba på Myrornas är såklart de idealiska.
.
Men, att planera lite är aldrig fel! Vill helst inte stå utan ett skit att göra efter sommarjobbet.
Nu ska jag försöka mig på att sova, men jag tror inte det kommer gå så bra. Jag somnade vid 17 tiden och vakna efter 21, är verkligen helt slut efter denna dag.
Så gonatt på er iallafall :)
.
Bjuder på en go låt såhär i nattsvarta Natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0