Vååårlycka!

Jaa, man kan verkligen inte tänka sig att de ska komma snö?!?!?!
Underbart va man blir pigg och glad av detta väääder, kan inte säga de noog!
Tror ja ska ut och fixa min cykel, den har dåligt me luft :) Passa på nu när man vill va ute. en promenix med om ja hinner!
.
har iaf varit i "skolan" nu... Personlig utveckling stod på schemat idag, haha vi är en mycket pratig grupp! Så alla diskussioner leder in på andra ämnen hela tin :P stackars lärarna , de hinner säkerligen inte med hälften av vad dom ska! Men så är det när de sätter 8 öppna och pratsamma människor ihop :P Kul tycker jag!
Bestämde våra induviduella scheman idag med, mitt ser ut såhär!



Måndag: Pass 1 = Matte B / Pass 2= Matte B
Tisdag: Samhällsinformation och olika föreläsningar
Onsdag: Hemstudier
Torsdag: Pass 1 = Personlig utveckling / Pass 2 = Simning
Fredag: Pass 1 = Livstil & Hälsa / Pass 2 = Matte B



Det bästa är simningen, vi får det gratis liksom :) gymma fanns oxå men jag haar ju kortet på sportlife redan! Men simma är ju förjävla nice alltså. Känns otroligt skönt att gå på det här , känns som man gör något vettigt medans man är arbetslös liksom! Men hoppas verkligen på jobb snart!

Ne nu ska jag börja ta tag i allt fix & trix inför mariestad resan imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0