Underbara dag!

Jaa, denna dagen är helt fantastisk! Vårkänslorna flödar i hela kroppen, lycka! 
Precis hemkommen från stan, vart på möte på myrornas! Chefen därifrån ringde igår och ville att jag skulle komma in.. Och vet ni vad ? Hon erbjöd mig extra jobb och sommarjobb :D :D :D !!! Är så glad! De verkar som jag kommer vara mycket vikarie för henne, så hon ville jag skulle komma in och lära mig allt! Så ja ska kunna hoppa in för henne när som :) Wiiie, självklart tackade jag ja direkt! Blir ju inte jättemycket men jag är bara glad att få de ja får :) Jobba me kläder vill ja ju verkligen och butiksjobb är något jag velat länge :) Wiie!!!!
Vi snackade också om lite event som smink/style kvällar och modevisning som vi ska fixa ihop :) Hur bra känns de här då tror ni? :D Så jävla bra!!! Äntligen lite medgång...
.
nu ska jag äta, sen får de bli ut i solen lite! :)

Kommentarer
Postat av: Catherine

Gud va roligt! Du har verkligen gjort ett gott intryck på henne :)

2011-03-24 @ 12:53:06
URL: http://catat.blogg.se/
Postat av: Angie

Det är du väl värd gumman! :) <3

2011-03-24 @ 22:42:00
URL: http://angieliscious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0