snön yr ännu en gång!

Det gillas inte! Men det försvinner nog lika fort igen så jag hoppas på sol , blå himmel och värme till helgen som kommer :) För då blir det feeeest för mig :) 24 baast, tiden bara springer iväg..

Nu ska jag äta chips och dipp, och godis! För imorgon är de slut på sånt en bra tid framöver. har verkligen bestämt mig, känner att jag har förberett mig och känner mig redo! 
Så imorgon är det slut på bröd i alla dess former och godis, kakor, chips, glass, mjölk, popcorn m.m
Om fyra veckor börjar jag trappa ner andra kolhydrater. En vecka i taget försvinner då pasta, potatis, ris och annat sådant. Känns super!


Så hädanefter blir det torrt vitt vin eller vodka med lime och soda vatten till fest ;) funkar fint! Ni som inte provat drinkar på bara vodka, smaksatt loka och ngn lime eller citron i pressat borde testa. De e fräsht och gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0