Rush rush rush

Godkväll alla goingar!
Så det har varit fullt upp hela helgen och även hela dagen idag. 
vart skittrötter, men det blev skolan klockan 09 imorse för tre timmars matte B. Gick över förväntan måste jag säga, har inte glömt allt. Men än har jag inte kommit till mitt problem ( ALGEBRA ) !! tur vi har en bra lärare som kan förklara :P
.
Anyway, imorgon tar jag tåget till Gbg, ska på arbetsintervju igen. Hoppashoppas, ja vill verkligen ha ett jobb nu!!!
.
Ja hinner inte uppdatera så mkt mer men de kommer en update om helgen och annat kul snart :) 
Nattinatti på er!

Kommentarer
Postat av: anna

svar:



väldigt sent svar :p

men nej, jag är inte gravid, utan mådde bara illa ändå hela tiden :S



kram

2011-03-22 @ 08:44:00
URL: http://villblismal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0