me and my drum

shallalala
Snart är det helg :) Längtar till både denna helg och nästa... men NEJ just de, jag ska ju leva i nuet ju!!! haha de e fan svårare än man tror. Har ju snackat om detta på personliga utvecklingen i skolan... Att ta vara på varje dag och inte leva i framtiden.. men visst är de svårt? Oftast längtar man till något längre fram... 
Jaja, jag kan inte säga att jag INTE längtar nu iaf, för i helgen blir de som sagt fest för mig med masa godingar! Och helgen därefter kommer ÄNTLIGEN Jessica hit från finland.. och michaela som jag saknar massor fast hon va här ganska nyss :) Och Johanna kommer oxå... Och pemsie!!! det kommer bli galet.. trollhättan kommer få hålla i sig ;) wohooo.. <3
.
Men för att va lite i nuet då :) Jag ska plocka iordning lite saker som ska med katterna, sen bär det av till gymmet å sola lite.. Å sen kommer väl pappa syrran o freddie och hämtar kissarna i eftermiddag någon gång. Ikväll kommer även en kille och hämtar min soffa :) gött att bli av med den!
.
Plugga måste jag göra med, har blivit alldeles för lite av den varan denna veckan :P
Nu ska ja dra PUSSPÅER!
kort från i torsdags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0