massvis med roligheter!

Jaa nu är det massa kul att se fram emot.
.
Nu i helgen blir det hemgång till Mariestad. Även Elin och Angelica ska hem denna helgen så då ska får jag träffa dom båda <3 Fest blir det garanterat! ;)
Sen den 2:a april så ska jag hem igen och fira min födelsedag med (förhoppningsvis) alla mina godingar, ska bli superkul! Hoppas så många som möjligt kan komma, så blir de en mini reunion ;).
.
I veckan där på sen så kommer min finlänning Jessica till mig :D Yay! Och Michela och Emelie kommer förmodlingen oxå. och Nu är det även på tal om att Elin & Angie ska försöka komma :P så det kommer bli fullt hus här, men det är ju bara mysigt ;) Wiiie!!!
sen hoppas ja på att Johanna ska ner till sin boyfriend så hon kan hänga på ;)
.
Jag ser verkligen fram emot de här helgerna. Nu när jag är arbetslös, varit sjuk och bara varit helt deppig och känt mig ensam, så är det mina älskade vänner jag saknar så himla mycket! Så att ha massa roligheter inplanerat med er gör mig heeeeeeeeeeelt lycklig :)<3 älskar Er!
.

whoooop whooop
.
Nu ska ja sova, ska på föreläsning imorgon klockan 10.00 :)
pusspåer

Kommentarer
Postat av: Angie

Kommer bli underbart att få träffa dig älskling! :D <3

2011-03-15 @ 14:10:46
URL: http://angieliscious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0