Göteborg!

Gårdagen spenderades i den UNDERBARA staden Göteborg. Ååh jag gillar verkligen att vara där! Åkte dit för en intervju klockan 10, den gick galant. Kände att jag hade bra svar och var självsäker på ett smakfullt sätt :) Så nu är det bara att vänta, inom två veckor får jag veta om jag fått jobbet.
Camilla kom och mötte mig sen tog vi en lång promenad hem till henne. Det roliga var att hon sa att det inte va alls långt, men det kändes som vi gick i evigheter! :P Men det är ju så mysigt att gå i Göteborg så det gjorde inget. Hennes lägenhet var supermysig verkligen! Vi åt pasta med pastasås och drack kaffe.
Tog spårvagnen ner till centralen vid fyra, och självklart gick jag av vid fel station :P Haha, jag kan verkligen inte Göteborg. Får nog spendera mera tid där tror ja ;)
Idag ska jag plugga matteB och göra powerpointen åt Bm. Ska även städa och diska och dra mig iväg en sväng och sola! Pressa pressa pressa, här ska man bli bruner :)
ne nu är det iallafall dags för frukost!
ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0