Göra skillnad...

..heter projektet jag måste gå på för att få pengar nu när ja är arbetslös. Det verkar vara jättebra, var där igår. Vi är en grupp på åtta personer som blir som en klass, de närmsta tre veckorna kommer vi att ha mkt gruppaktiviteter och lära känna varandra bättre. Vilket är super för mig som inte känner någon här i Thn. Vi kommer få välja vad vi vill göra under vår tid där, matlagning, träning & hälsa, studera och personlig utveckling tror jag vi kan välja mellan.. Skulle vilja göra allt det där. Tiderna är väldigt shyssta dessutom, första tre veckorna : 13-15 därefter 8.30-12 . Plus att lärcentrum(komvux) ligger mindre än en minut från mig, alltså alldeles bakom mitt lägenhetshus :P
Men självklart så är ju tanken att jag ska få ett jobb så fort som möjligt, och idag ska jag ju på arbetsintevju i Göteborg, jättesurt att mitt busskort inte alls funkar dit som jag trodde. Så håll tummarna för mig idag allihop:) JAG VILL HA ETT JOBB NUUU!
.
Ååh nu har jag dessutom fått cravings efter att göra fler fotosessions. Har fått alla korten från lidköpings-sessionen, jag och Evelina ska gå igenom alla på fredag och välja ut vilka vi vill ha i portfolier. Å då kommer det även ut fler bilder här och i min portfolio på webben.
Men nu vill jag göra mer mer mer! Så jag hoppas att tillfälle ges snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0