fysjutton!

jaaa... fyfasen säger ja bara va jobbigt det är att vara såhär sjuk.
Jag är ofta småsjuk, hängig och förkyld men de var längesen ja var såhär dålig.
Knappt gått upp ur sängen på två dagar, blir svimfärdig när ja går upp. Läskiga feberdrömmar och fryser och svettas om vartannat. jaaa... inte är det kul inte, fick sova med öppet fönster ett tag inatt för att ja va så varm.


Ja, som ni märker så tycker jag ganska synd om mig själv just nu :P känner mig riktigt ynklig! Kan inte någon komma å ta hand om mig, pleaaaaaaase. haha...


hepp, ska väl iaf försöka rycka upp mig lite, känner mig otroligt deppig för tillfället.
Har iaf diskat, men de räckte för att ja skulle bli helt slut så nu ligger ja till sängs igen. tråkigt
men har en hel del filmer att se, så det e väl bara att sätta igång.
Tänkte jag skulle se alla som vann en oscar. så dessa två och Black Swan har jag sett nu.

Såg på Winter's bone igår, riktigt bra enligt mig!




Innan de såg ja 127 hours. Lite långtråkig, men annars helt okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0