underbara sömn...

god morgon alla glada: ) ja är superglad efter en goooood natts sömn. första gången på en månad typ, jag avgudar min säng nu efter att sovit borta flera veckor.. Igår kom michaela förbi en sväng.. och på kvällen kom camilla med en flaska vin så satt vi å tjöta fram tills elva: ) saknat dom såååå! g Glömde min data kabel i annelies lägenhet såklart, mitt minne allså. men de funkar ju när man har internet på mobilen.. får hoppas pappa kan skicka den i veckan.. jag som är sån datanörd :p kan faktiskt va bra med en paus från den.. haha nu ska ja dra ner å boka tvättid, å hade tänkt gå ner till stan å sola men de ser ut som rena isbanan ute..får väl se om ja vågar mig ut; p så vi hörs babes! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0