två dagar gjorda, en dag kvar!

Ja nu är det endast en dag kvar av första provveckan..Det har gått SUPER :) Är så nöjd, och mina underbara modeller har skött sig exemplariskt! Tack kära ni! <3
Nu har jag min Angelica här, min brud tills imorgon ;) Ska bli helt jättekul verkligen..och på kvällen blir det ett par glas vin med de andra tjejerna.. Så himla kul att hon är här min Angie! :)
Ser även fram emot helgen då Ewe kommer... då blir det massa sminkning, hårstyling och fotografering med kläder från myrornas ;) Plus övning till modevisningen såklart.. så det blir full rulle heeeela helgen.. Ingen paus här inte ;) Men jag gillart!
Har förövrigt fått sjukt bra respons av Myrornas( ni som inte vet vad det är så är det typ secondhandbutik )...då jag lånat kläder av dom till veckan...de har älskat det och de vill ha mitt visitkort och fick tillochmed höra " Vi skulle verkligen behöva en tjej som dig här" ;) hur härligt är det inte att höra? Dock får dom inte anställa, men jag behöver bara få in en fot...och jag ÄLSKAR det jag gör, så får jag grejja med deras kläder , klä skyltdockor och göra annat för att få erfarenhet.. så gör jag det mer än gärna gratis... Som min lärare sagt, första året får man göra nästan allt gratis...man måste skaffa sig ett namn och mer erfarenhet! Och det ska jag göra :) Jag är sjukt pepp!
Men nu är det dags att skölja ur inpackningen och hoppa i säng , imorgon är det brud och bröllop som gäller! Kommer bli fabulous! :)
.
PUSS på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0