The reason


Sophie Zelmani - time to kill


Saknar min mamma väldigt mycket idag. Drömt en massa konstiga drömmar inatt, och direkt när jag vaknade kände jag av att dagen skulle bli en av de sämre. Hittade massa gamla kort i förrådet igår på henne &  mig, och tre små tavlor som mamma gjort, i en av de står det "Till Marie-Louise Från Mamma". Hade helt glömt bort de tavlorna, och jag fick tårar i ögona direkt... Saknar henne så otroligt mycket. Nu för tiden går ju livet på, och ibland kan jag komma på mig själv att få skuldkänslor för att inte tänka tillräckligt på henne.. men hon är egentligen med mig där inne hela tiden! Blir lite plock och dyligt hemma idag, känner bara för att lyssna på min vackra musik, va för mig själv och bara vara... När saknaden kommer såhär starkt så är det precis så jag vill ha det!

Ha en underbar dag alla goa människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0