Stress och press...

Ja de känner jag av mycket nu.. det är mycket press, vi betygsätts ju på precis allt vi gör, säket även allt vi säger! Sen stressen, min inre stress är inte att leka med.. ja tror fan ja behöver jobba på den! MEN det har gått sjukt bra idag, Emelie är som vanligt helt underbar som modell, och ja kunde inte vart mer nöjd! Tack älskling <3
Bilder kommer senare :)
Nu ligger jag helt utslagen i min säng, har så jäklans ont i fötterna så ni kan inte ens tänka er :P Känns som ja stått i en vecka.. Så nu ska ja ligga här, bara vila.. men det kan jag inte göra länge för jag har massa saker att planera inför bröllopsredovisningen på tordag...varför är ja alltid ute i sista minuten???? VARFÖR? haha , alltid samma sak
men men, så är det..antar att jag jobbar bäst under press :P
Ja köpte faktiskt en flaska vin förut, ska ta ett glas sen och bara slappna av!
ne nu har ja inte tid här mer..
Har förövrigt typ 200 olästa inlägg på min bloglovin :P märks det att jag varit jävligt upptagen lr?:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0