Scary ghosts?

Fyfan va rädd jag har varit hela natten.
För det första så börja toadörren knarra inatt när jag skulle sova, högt dessutom!
Sen fick ja nästan hjärtinfarkt när någon idiot ringde på min dörr typ halv tre inatt, vakna med ett ryck och visste fan inte om de va dröm eller verklighet så ja låg kvar och så hörde ja någon gå iväg :P 
Sen har ju Wilma kommit på att hon kan hoppa upp på mina garderober, och de låter som en ångvält när hon ska upp och ner där så jag vakna flera gånger av de, med rusande hjärta...Så nattens sömn har då inte varit vidare bra :) Men jag är gla för de...
Ska få massa gjort idag så hur gärna ja än ville sova vidare så tillåter jag inte det idag... En stressig provvecka har vi framför oss nu. Så idag är det enbart det som gäller, och en kaffe med Camilla senare..alltid bra att bolla lite ideér.
.
Vi hade en jättego kväll, jag och Camilla valde att stanna hemma istället för att gå ut...vilket kändes väldigt förnuftigt med tanke på proven. Draack en öl, käka popcorn och Alex var förbi med sin gitarr :P Oh jösses vilken röst han har killen! rysningar... Så vi hade vår egna lilla livemusik här hemma :) Sen såg vi på supersugen, den gick på tv... rätt B film egentligen :P men lite rolig är den allt!
.
Nu ska jag äta frukost, är hungrig som ett djur!
Men vi hörs senare
Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0