opsieee

Ja va hände? 
Jo jag fick ett ryck och ändrade hela bloggen...igen :P
Men nu är jag hur nöjd som helst, fasen jag får ju så mkt nya ideer hela tiden :P
Om ni undrar varför min "sid" kolumn är borta, så ligger den just nu under alla inlägg...den ska bort helt egentligen! Jag tycker det är mkt snyggare utan, och så kommer allt kunna nås längst upp via de länkarna :) men nu har ja vart vaken allt för länge.. man fastnar ju när man tycker det är så kul :P
Dock har jag prov imorgon och klockan närmar sig två, så jag tror jag får tvinga mig själv avsluta nu..
Nattiii!

Kommentarer
Postat av: Catherine

Det här var den bästa hittills! Superproffsig :)

2011-01-17 @ 09:47:54
URL: http://catat.blogg.se/
Postat av: Anonym

jösses vilken snygg bild på dej!

2011-01-17 @ 11:24:26
URL: http://malpe.blogg.se/
Postat av: Sandra

Skita snyggt Marre! Ändra inte nu ;)

2011-01-17 @ 23:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0