Nu är det över...

Ja, nu är det roliga över...min utbildning är färdig, modevisning gick superbra..Dock flera veckors förberedelser för en 30 minuters show. men Jag är nöjd iallafall :) har nog aldrig varit så nervös som jag var innan jag skulle upp på scen och prata inför massa folk. haha, men nu har man gjort det oxå. Jag klarar allt ;)
Ligger i min säng och tänker tillbaka på det senaste halvåret, hur mycket skratt det har blivit och vilka underbara människor jag lärt känna. Vänner för livet!
Det är först nu när man för första gången slappnar av på två veckor som man verkligen fattar att vi inte ska tillbaka till skolan, utan att alla faktiskt åker hem nu..förutom jag. Kommer sakna alla så mycket... jag har planerat att låsa in allihop på vinden så att jag har dom kvar :P haha. Jag önska att dom inte åkte alls... Men jag får använda tiden här själv till att jobba med mig själv, hitta ett jobb och sen får vi se vad som sker..impulsiv som jag är så vet man ju aldrig med mig ;) Kanske blir en språkresa någonstans? London , New york? Madrid?
Men en sak i taget...


Först ska jag bara krama om mina älsklingar här, gråta en skvätt och njuta av lite ledigt :)
Ska lägga upp bilder senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0