not a very good day, at all

Jess väckte mig imorse.. vi hängde lite innan hon drog.. sjukt jobbigt alltså! Sen kom Johanna och sa hejdå en timme senare... redan imorse kände jag att denna dagen inte kommer bli en bra dag...
Känner mig ledsen, nedstämd! Inte så konstigt kanske...
Man har oxå en liten orokänsla i magen, måste hitta ett jobb.. måste göra någonting nu.. Vart ska man? Ska man bo kvar eller flytta.. utbildning eller ej? 
Många frågetecken... Just nu måste jag erkänna att jag bara vill dra täcket över huvudet och sova bort denna dag. 


Men så är det ibland, man kan inte vara på topp jämt...känns dock som det här halvåret har varit ett riktigt "topphalvår" :) Så mkt skratt... <3

Nu ska ja vila lite, och hoppas att jag vaknar lite gladare!
Love


TOUGHER THAN THE REST


Kommentarer
Postat av: Stuxan

Kämpa nu! Du finns ju alltid i våra tankar!!;)

Kraaaaammmm

2011-02-01 @ 07:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0