JÄSP!

Jaa min dåliga sömn börjar ta ut sin rätt nu, zZzzzzoombie.
Men ska snart dra iväg till syrran för lite "Gör om dig", sen blir de sätta i extensions i Lenas hår i eftermiddag.
Får hoppas man klarar av dagen :P
.
Det är så frustrerande att inte kunna somna, jag är ju skittrött på kvällarna...men de tar flera timmar innan jag slumrar till ens och sen är det helt plötsligt dags att gå upp.....efter bara några timmar, ngn som har samma problem? Tips på hur jag ska bli av med skiten?
Egentligen har jag väl gett upp att få bra sömn efterssom jag haft det i så många år nu... men, tips är ju alltid bra :)
.
Ne här blire inga barn gjorda...
Pusspåer

Kommentarer
Postat av: Emma

Det jag vet är att man inte ska ligga i sängen om man inte kan sova, bättre att aktivera sig tills man är så trött att man nästan somnar stående. Dricka varm mjölk. Hoppas det löser sig för dig =)

2011-01-05 @ 18:54:30
URL: http://sminkhornan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0