Gooood morning

Jag vakna sju idag (?) Iof la jag mig väldigt tidigt så inte så konstigt... Har verkligen sovit bättre sen ja kom hem hit till TH. Hur skönt som helst. 
Igår var ja hemma och gjorde vår flyer som vi ska sätta upp överallt i stan.

Vad tycker ni :) ? jag är nöjd...
Jessica fick va med på bilden :)


Så idag ska vi till skolan klockan tio, men vi ska bara välja ut vilka som ska ha vilka affärer och sen ut och sätta upp massa flyers. Så blir nog en ganska soft dag, dock har vi massa att planera till nästa vecka. Plus att vi har teoretiskt prov på måndag. Så ingen lugn stund här inte.


Imorgon har vi dock bestämt oss för att dra ut och röjja, ska bli skitkul.. Ja är jättetaggad redan :P Så idag blir solning igen så man är fräsh tills imorgon.
Nu blir de frukost.


pusspåer

Kommentarer
Postat av: Catherine

nice!

2011-01-12 @ 16:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0