Goooo kväll sötnötar :)

Idag har ja hållt igång och fått massvis gjort.
Gick och sola direkt när jag vaknade, Nathalie va på snabbvisit i stan så hon mötte upp mig, vi gick till Ica och sen hem och drack lite kaffe och tjöta...inte setts på skitlänge så de va trevligt :)



En bild på godingen :)
Ja har för övrigt haft ketshup i håret idag :P haha läste att de skulle vara bra om man har lite gröna nyanser i håret. Så får väl se om det blir någon skillnad. Kändes lite småäckligt dock att smeta i det :P
.


Ser på " Inte utan min dotter " på tv:n...så jäkla hemsk jue...fyfan! Man blir ju så förbannad!!!
Jag är verkligen inte rasist, men därimot har ja väldigt svårt att förstå muslimska religionen. Hur lite värd en kvinna är i deras ögon. Usch
.


Ne nu ska fixa med lite annat innan de blir chill :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0