Glad jag blir :)

Vilken fin respons jag fick på nya blogg designen :) Tack! Jag måste hålla med om att det är den bästa jag gjort hitills, är väääldigt nöjd :) Så såhär blir det nu.. men med mig vet man ju aldrig, dramatisk och impulsiv som man är ;) 
Min dag har bestått av stress, tror inte det är bra för mitt hjärta de här :P Mitt eget fel dock, ja stressar alltid upp mig själv.. jag sov som en kratta i går natt och idag har min hjärna knappt varit med mig.. men de gick bra på proven ändå tycker jag. Emelie & Ela kom ju till mig vid 18 tiden, käka kebab i bröd till kvällsmat och sen drog jag igång med planering och förberedning för imorgon.. Tror de kommer bli suveränt ja... mkt nöjd! Vi ska ta och dra tidigt ner för att käka frukostbuffe på caféet precis brevid :) mums!

Ne nu måste jag sova... blir mer update imorgon! Nattiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0