Dags för hemgång snart.

Jaa, nu är väskorna packade...på lördag förmiddag drar jag tillbaka till Trollhättan.
Men det har varit underbart att vara hemma ett tag och umgås med älskade vänner, träffa familj och bara va "hemma".
Dock saknar jag nu min egna lägenhet och min säng grymt mycket, min sömn har ju som sagt varit katastrofal sen jag kom hit. förstår inte varför men så är det... Så det ska bli skönt, och självklart ska de bli superkul att träffa sötnosarna mina... mina goa stylister :) <3 ska umgås så mkt ja bara kan me alla de nu , för om en månad skiljs vi åt...och några är det inte säkert man ser så ofta , och knappast allihop på samma gång... Så jag ska ta vara på tiden ja :)
Får väl se hur katterna reagerar nu när det kommer hem till min fjuttiga lägenhet igen, här hos syrran har dom ju kunnat springa av sig mer efterssom det är lite större...men men :) Dom saknar nog också vårt hem tror jag :) helt klart!
Ska få upp sängstommen igen, pappa ska försöka sig på att borra fast brädorna som hela tiden vill hoppa ur :) Hoppas de går, har tröttnat på att ligga på golvet...
.
Ne nu börjar jag bli trötter, så hoppas på en god natts sömn :) haha troligt! men man ska ju va positiv så...
Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0