2011 :)

Tiden bara springer iväg.
Första dagen på 2011 är nu förbi. Den har gått åt till att äta bakfyllepizza och sova :P Men det var det värt, för vi hade en fantastisk kväll igår, med en helt underbar tre rätters middag och fabulous people! Vill tacka alla för en helgo afton... Jag & Elin orkade inte gå hem inatt så vi slaggade hemma hos Sarja, han fick soffan och vi dubbelsängen :P han insisterade , äkta gentleman...hahaha
.

Jag känner på mig att detta året kommer bli ett riktigt bra år, jag tänker se till att det blir det. Jag känner mig rätt lycklig faktiskt..Trots att jag inte har allting "ordnat" för mig så är ja nöjd med livet. Jag känner mig otroligt älskad av familj & vänner (NI är bäst!). Jag är snart färdig Imagekonsult/makeupartist, är redan klar stylist. Jag har tagit mig någonstans, och nu ska jag bara uppåt, framåt! Har redan lite planer som jag och en till ska spåna vidare på framöver :)

Jag har för första gången på flera år bestämt mig för att ha ett par "löften"...Dock inget stort utan små förändringar.
Att hålla mig till onyttigheterna på helgerna.
Att träna minst tre timmar i veckan.
Helt uppnåliga mål som kommer göra stor skillnad för mig.
.
Småsaker som jag i övrigt tänker bli bättre på är att äta mer frukt&grönt, jobba på att vara positiv och se möjligheter och lösningar, tro mer på mig själv, helt enkelt må bra och vara frisk!
Som sagt, jag tror det här året kommer bli kanon :) 2010 var ett bra år på många sätt, men det kan alltid bli bättre!



Nu har jag precis tagit ett bad, la inpackning, raka benen och bara njöööt :) Helt underbart! Är faktiskt rätt pigg , antagligen för jag sov några timmar i eftermiddags. Men ska ändå hoppa i säng i tid.. Imorgon har jag mycket på schemat, bl.a. jag ska sola - ner i förrådet och rota bland alla mina saker - tvätta(i handfatet, syrran glömde lämna tvättnyckel:P) - Städa - Skriva personligt brev - förhoppningsvis hinna fika med Jossan. Och en del andra småsaker.. Så det blir full rulle :) men det gillar jag!
Hoppas alla hade en lika bra nyår som mig, och se fram emot de nya året med positiva tankar och med glädje så går allting så mycket lättare...det ska jag satsa på iallafall!
Natti natti <3



Just ja, kort kommer...min sladd är fortfarande hos Malpe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0