Vet inte vad det är för fel...

Men något är det!
Min sömn är helt sjukt dålig just nu, när jag väl har somnat så vaknar jag stup i kvarten, sover oroligt. Drömmer konstigt. Och detta efter att ha legat i ett antal timmar och vridigt och vänt på mig för att ens få någon typ av sömn. Jag har haft sömnproblem till och från i flera flera år, jag är verkligen inte van vid att få den bra 8-timmars sömnen ens när jag har en "bra" sömnperiod. Men när det är såhär, som värst! Då är det fan riktigt jobbigt, jag är så trött att jag vill gråta...men det går inte. Ingen idé att ligga här i flera timmar och försöka, jag vet ju hur de är!
det förstör så otroligt mycket bara, igår var hela dagen förstörd...ni vet en sån där dag när man vaknar upp och känner redan då att denna dagen kommer inte va bra? Var irriterad på allting, superkänslig och bara deppig! Det är så inte likt mig annars. Antar att det kan bero på vissa saker som att jag måste ha ett jobb, oro för ekonomi, ensamhet, Det är tufft att va helt ensam ( saknar mina grannar så sjukt mycket!!!!). Besviken för att jag verkar inte fått jobbet. Sen vet jag inte om jag är påväg att bli sjuk eller vad det är men jag fryser och är varm om vartannat och magen motarbetar mig som vanligt!
.
inge vidare roligt inlägg, men det e ju så
Man kan inte va på topp jämt, eller hur? Nu är bara frågan hur jag ska ta tag i det här...för jag kan inte ha det såhär...sömnen går i hand i hand med så mkt annat i livet. Det påverkar ju tillochmed hur man äter, suget och allt. Vilket kan förklara ett och annat..
.
Hoppas ni andra sover sött :) Har ni något råd när de gäller sömn så tar ja gärna emot det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0