unexpected things

haft ett trevligt dygn i mstad med :)
Firade Annelie och Mia, blev buffalo och statt sen mys! :)
va en ganska soft resa hem, dock va ja illamående emellanåt men annars satt jag å slumra med solen värmande genom rutan.. Som jag sagt tidigare, solen gör underverk för humöret! :) älskarn!
.
sovit lite på dagen, seg som bare den. Och har hunnit se på The Tourist & Love and other drugs. The tourist var en helt okej film, dock nästan lite halvseg tycker ja... Men Love and other drugs var jättefin, romantiskt drama, me like! Det var kul att se Anne Hathaway i en annan typ av roll än typ en prinsessas dagbok :P
.
Nu har jag slängt i mig några Valerina tabletter och hoppas dom ska hjälpa mig fånga lite sömn inatt!
talk to ya later babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0