Pyro!

Vill ni höra en bra låt... Kings of Leon - Pyro , goooood music!
.
Sov nog rätt bra inatt tror ja... KORS! men måste komma igång att träna nu och söka jobb som en tok. Sen ska jag plugga spanska med jue :) Kuuul...
Idag vakna jag dock upp med cpont i hälen, skurit mig så det är helt ömt...får halta lite. Men har tänkt ta mig till gymmet idag och köra bodypump.. och sola då förstås :) Inga ursäkter...det ska bara göras... tur jag har busskortet.
Sen imorgon skulle jag egentligen till Sjukan i skövde på undersökning av ryggen men bytte tid då jag känner att det inte är sån brådska. Måste få tid hos tandläkarn nu med, suck! Det är fan en pärs för de som har tandläkar skräck...tar rejält på en...men man måste ju bita ihop! :P
.
jag ska ta mig en lätt lunch här snart, så man har energi till träningen...
.
Åååh föresten, HAPPY VALENTINESDAY EVERYONE! <3



Kommentarer
Postat av: EMMI - modeblogg

- tack så jättemycket! :)

2011-02-14 @ 16:19:53
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0