Not really up for shit like this..

Hmmz... what to do?
.
Ligger nerbäddad i sängen med min morgonrock, mina två täcken och sex kuddar! Fcukin wonderful. Jag drog till gymmet vid fyra, solade...gick på bandet i 20 min innan bodypumpen drog igång. Oooh vilket pass, en energisk liten blondin stod där framme och gastade " nu ska gäddhänget bort, Kooooom igen! " älskar när dom skriker på en, man tar verkligen i det där lilla extra. Jag tog i som bare den, jag är ärligt talat förvånad att jag orkade tempot. det enda jag inte riktigt klarar med mina onda knän är utfallen, att gå lågt är nästan omöjligt för det gör ont :/ men jag gör så gott jag kan...tycker huvudsaken är att man inte bara står rakt upp och ner. Annars hängde jag med på allting.. men nu är jag totalt supermör i kroppen... älskar den känslan!!! Oslagbar. Så jag räknar med en rejäl träningsvärk imorgon...skulle ha stretchat mer! 
På onsdag blir det första zumba passet för mig på ett gym...bara kört hemma! Ska bli skitkul ärligt talat :)
.
Imorgon blir det spanska, söka jobb och städa här hemma!
Men först.. hoppas jag på en god natts sömn!
.
Slänger iväg en stoooor kram till alla mina underbaringar!
Älskar er!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0