Mariestad.

Blir det nog en sväng imorgon tills på lördag :)
Ska bli kul, jag och Sjögren ska till mumma imorgon kväll och ta ett glas vin. Va sjukt längesen vi umgicks <3
Sen blir det till att träffa lilleman något med hoppas jag , och mor hans..krama om dom lite!
Blir säkert fler "träffar" :) Ska bli mys.
.
Så idag ställde ja klockan på 08 , gick ut på en iskall promenad...blåser som tusan nere vid älven.
sen åt jag en supergod frulle, så ja känner mig full av energi och är superglad idag... Allt sovande denna veckan måste hjälpt :P
Bm skicka även förut att hon hade jobb till mig, så ja ska sminka på en typ av tjejkväll/mässa den 25:e feb på något hotell utanför stan. Ska bli jättekul faktiskt :) Även om det inte är så mkt pengar i det hela så är det en chans att visa upp sig och knyta kontakter...vilket jag då är väldigt bra på ;)
Neh nu ska ja sätta mig och söka lite jobb, kanske dra ner och sola en svängis och ner till Camilla på kaffe
So see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0