IceCold.

Ja ute är det inte varmt om man säger så.. :) Brr! Men solen lyser och himmelen är blå. Och det gör att man blir glad ända in i själen. Hoppas hoppas våren kommer snart, så man får känna vårkänslor! finns inget bättre...
.
Igår var jag och Evelina i Lidköping och träffade en fotograf. Det gick jättebra och vi hann med fyra olika stylingar. Två naturliga och två extrema ( mina favoriter ) :P. Va verkligen jättebra erfarenhet och man lärde sig en hel del. Han fotografen har även frågat mig om jag skulle va intresserad av att styla i hans framtida projekt åså :) Så det ska bli väldigt intressant!
Så nu är vi taggade att få se bilderna, han ska skicka dom till oss..
Även om det är ett slitsamt jobb, man står upp hela dagen, å man har inte tid till mat och såntdär :P man glömmer bort de ärligt talat. så är det så mina dagar ska se ut! Jag vill ha de så varje dag.. Make up, hår, kläder... SKÖNHET! Så otroligt roligt.. det är bara så himla rätt för mig :) yay
.
I övrigt var fredagen jättemysig. Även om dagen inte började bra, så blev det så mkt bättre efter gos med lille Oliwer och hans mor. <3 Och en fika på Ströget med Emelie , Sandra och sötnöten Ebba! <3.
Evelina hämtade mig efter jobbet, så drog vi hem till familjen Oliveroth/melin. Alltid lika hemtrevligt där...
Elin kom efter ett tag med och så satt vi och snacka massa och drack ett par glas.. sen käka vi tacos allihop :)supermys. Och det var behövligt med en riktigt "prathelg". Känner mig så mkt bättre nu efter de...
.
Va skulle man göra utan sina vänner? Är så tacksam jag har er. Och ni bevisar gång på gång att ni finns där i vått och torrt. All kärlek till er mina guldkorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0