Hola babes!

Gooodmorning tooo youuu...
Konstigt att jag är på så bra humör idag, för mina katter jävlades HELA natten...knappt sovit något känns det som! Men men, sånt får man ta när man har två vilda små sötnosar här hemma :)
Min fot blir för övrigt värre, när jag sovit! Då börjar de blöda :S vet inte va de e för fel... Får nog skippa zumban idag iaf, så det går läka ngn gång. Men det blir ett varv i gymmet och solning :)
Imorgon ska jag köra BodyBalance för första gången.. Typ blandning mellan Yoga, tai chi och pilates.. ska bli jättekul faktiskt..och behövligt för min inre stress! Sen skadar det ju inte att bli lite smidigare heller :P
.
.
blev en sen frukost idag...har suttit och sökt en del jobb.. Å nu ska jag fortsätta med det :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0