Hey Hey!

Nu sitter jag och Camilla med var sin dator i knät och söker jobb. Jag är så spänd på intervjun på tisdag i göteborg. Vill verkligen ha ett jobb, nu nu nu ! Det enda jag sagt är att jag vägrar va telefonförsäljare igen, inte värt den psykiska pressen som jag känner där. Men det jag ska på på tisdag är mötesbokning via telefon. Inte provision baserat så då är det okej. Ska bli väldigt intressant att gå dit iaf och se om jag får de :)
.
Igår kväll var jag Camilla Lena och Jessica iväg på en "tjejkvälls" mässa i vänersborg. Vi fick stå vid ett "bord" eller stånd eller vad man ska säga. Lena hade plockat med sig lite ljus , duk o annat smått å gott så vi hade en jättefin liten uppställning. Det vi hade att erbjuda var Nageldekor, Färganalys, smink och hårstyling. Nageldekoren och hår var mest populärt. Skitkul verkligen, ja hoppas att vi får fler chanser till sånt här. Massa roliga kvinnor och tjejer i alla åldrar som sprang runt med vinglas i hand och hade trevligt. Delade ut lite visitkort dessutom :) Verkade intressant med privata tjejkvällar för många så.. :) Vi fick ihop 710 kr :P haha, inte dåligt på tre timmar tyckte vi som inte förvänta oss något.
.
Idag är det ju lördag! Å äntligen ska jag få gå ut och röjja här i thn med millieee.. Men först ska jag bjuda henne på mat ikväll. Baconinlindad kycklingfilé blir de :) YUMIE! Det är verkligen jätteskönt att ha henne här, har inte kännt mig alls deprimerad å ensam! Å hon stannar tills tisdag å sen drar jag troligen till mstad på torsdagen. så de känns bra.. :)
.
Nu ska ja äta frukost.
pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0