Goood morning!

Det lyser in fint väder här i mitt rum :) härligt...men är nog Dags för mig att fixa rullgardin snart tror jag för nu börjar det bli ljust ute på morrnarna. Inga problem oftast då jag ändå går upp tidigt men ibland äre allt skönt att ligga kvar i ett mörkt rum och bara chilla.
Igår kväll hade jag en "Sons of Anarchy" kväll och bara åt gott och myste med mina söta kissar! Det var skönt, man blir trött av allt bussåkande :P Köpte för övrigt ett par skor igår som ja tänkte lägga upp en bild på sen :) Jättenöjd verkligen, typ Mcboots. NAJS! Det var på tiden ja köpte ett par nya shoes. 
Va ju inne i skövde å käka lunch med pappa o hans brud. Det var mkt mkt trevligt att träffa far min, man gör ju inte de så ofta! :)
Imorgon är då intervjun, så det blir till å dra på sig de snyggaste kläderna och sitt bästa leende och hålla tummarna för att det är jag som får jobbet :D HOPPAS så inni norden verkligen. skulle verkligen inte vara fel med ett heltidsjobb såhär en vecka efter skolslut.
.
Nu ska jag äta frulle, sen blir det lite plock och dusch innan ja slänger mig i soffan och tar söndagsmys! :)
.
Bjur på ett kort på min käre far! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0