Fullt upp idag..

Min frulle :) Nam! älskar blåbär/jordgubbsfilen
Trots ännu en natt med halvkass sömn så är jag faktiskt på rätt bra humör idag, hittat en bra buss som går ut till gymmet så dit ska jag i eftermiddag för solning och ett bodypump pass klockan 17. Kommer ha världens träningsvärk imorgon men det är ju så skööönt! :) Det är ganska långt ut till mitt gym, närmre 4.5 km en väg..så när det är såhär snöigt och slaskigt är det lite jobbigt att cykla..jag hatar verkligen att cykla när det är halt! Vet inte när jag ramla med cykeln senast:P många år sen, livrädd fört! Haha
Men förhoppningsvis försvinner den här skiten snart med så jag kan ta min lilla bike ut. men nu har jag ju busskort så varför inte utnyttja det liksom :)
Sen är jag glad för Johanna är i stan nu över helgen så vi ska ta en lunch eller fika sen.. Wiie!!!
Imorgon drar jag till Mariestad för att fira systeryster som fyller 22 år (!) jösses va tiden går. Min lilla lillasyster, hon börjar bli vuxen :P <3
.
Nu ska jag fortsätta äta min frukost, sen fixa ordning lite här hemma och boka tvättid.
Pusspåer



TILLÄGG, jag har visst ramlat med cyklen blev jag just påmind om utav Jessica :P haha i höstas faktiskt, mitt på gatan i stan när vi var påväg till Lipz, Pladdask på magen! Hahaha. :P

Kommentarer
Postat av: jess

Vet inte när jag ramla med cyckeln senast, många år sen.. NU du marre.. det var hösten 2010 ;) hihi

2011-02-11 @ 12:26:17
Postat av: marros

HAHAHAHA ja just deeeeeeeeeee.. shit det hade ja glömt! :P:P:P haha

2011-02-11 @ 17:52:28
URL: http://marr0s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0