Ensamt!

Jaa..fy va jag inte gillar ensamhet alltså! :( Inge kul alls... känner mig så otroligt sällskapssjuk.
Va trevligt att träffa Johanna förut över en god lunch iaf. Blev lite bättre..men nu e det fredagkväll och jag vill göra något kuul! Men men så här är de, jag har valt att stanna här...så jag får bita i det sura äpplet och fortsätta söka massa jobb och hålla tummarna! Jag kan i stort sett flytta var som i sverige( kanske inte för högt upp ) bara jag får ett bra jobb....
.
nu ska jag bädda ner mig i soffan och se på ett avsnitt av The vampire diaries. Vad skulle jag göra utan mina serier? Sorgligt..eller hur! :P
.
Johanna i snöstormen

Kommentarer
Postat av: Angie

Vi hittar en helg snart som funkar så vi kan ses hjärtat! <3 puss!

2011-02-11 @ 22:29:46
URL: http://angieliscious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0