Att inse.

vad man klarar och inte klarar själv.. är tufft!
Jag vill klara mig själv, i alla aspekter! Men man får inse att man behöver hjälp ibland helt enkelt!
Ja önska bara att det var lättare, när man väl vill ha hjälp! 
Tänk om det bara fanns en knapp för allting? Va enkelt livet skulle vara då.
.
Som jag skrivit i tidigare inlägg, så har ju denna vecka varit hemsk gällande sömn, mat och psyke! Jag sitter och funderar fram och tillbaka, vad ja ska göra för att förhindra sånt här. De enda ja kan komma på är att bearbeta, ta tag i det. Att sluta ge mig själv skit för minsta lilla, att sluta ha så jäkla bråttom jämt när jag VET att jag inte är redo. det är mycket jag behöver jobba med i mig själv. Som min syster sa, hon tror att mina obehagliga drömmar är pga att mitt undermedvetna jobbar för fullt med saker jag borde ta tag i.
.
Jag har tagit ett steg, och jag ska fortsätta i den riktningen. Jag vill få klarhet, vakna med ett leende, och leva mitt liv till det yttersta. Och för att kunna det, måste jag först hjälpa mig själv!

Kommentarer
Postat av: Angie

Jag vet precis hur det är hjärtat.. Men man får ta små små steg i taget.. <3 Det undermedvetna brukar absolut visa sig i drömmar, du får försöka se det från ett större perspektiv! Du är stark gumman och du blir bara starkare och starkare för varje år :) Stolt över dig! Nu ska jag bege mig till Arvika för att leka sjuksköterska i tre dagar ;) fortfarande sjukt sliten från helgen så det här kommer ju bli intressant! Längtar till helgen när vi ses! :D kärlek till dig min blomma! <3

2011-04-18 @ 06:11:14
URL: http://angieliscious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0