20 April 2011

The only one you've got
3 Doors Down – It's The Only One You've Got
-
Idag har jag rensat min garderob :) Det tog allt sin lilla tid.. Haha man har ju mer kläder än man tror när man river ut allt. Här är lite bilder.
FÖRE
Hängde upp alla kläderna i duschen :P
Massa skit liggandes :)


Allt på översta hyllan, va en massa bakom som man inte sett på ett tag :P
.
Så nu har jag en påse med kläder som ska slängas och en som ska upp på vinden. Det är svårt att rensa ur, man tänker alltid att de ska komma till användning, och de slutar med att den bara ligger. Men idag var jag faktiskt hård mot mig själv.
Såhär ser det ut nu iallafall!
Sorterat efter typ och färg :)
.
.
Nu tar jag kväll, kvällsmat och en film kanske :) Håller på och kollar House från början.. Älskar den serien!
Imorgon blir de mot Mariestad, blir nog sommarstugan och sen översovning hos pappa och signhild sen in till stan på fredag. Men de återstår att se :) 
Min älskling Emelie fyller år imorgon, så se till å gratta henne! <3
Pusspåer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Öhj va hände med dagens make up?: )

2011-04-20 @ 22:00:04
Postat av: Anonym

sv: Det har inte blivit mkt makande sista tider. Sminkade mig endast i helgen som var å förra. Men ska allt försöka dra igång igen :P

2011-04-21 @ 09:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0