18 April 2011

Godkväll :) i underbara vårvädret!
Solen skiner ju rätt in i mitt rum, rätt gött me kvällsol faktiskt. Dagen känns så mkt längre! Önska dock ja hade varit ute mera idag. Men det kände jag inte riktigt för.. Hade ett långt och givande samtal med Helen på skolan idag.. Kändes jättebra att prata med henne! Det känns att alla på GöraSkillnad bryr sig så himla mycket. Sjukt vad man känner sig hemma där.. goa människor<3
.
har precis fått klart allt ja ska ha på mig på lördag.. 80's theme! Wiie ska bli så himla roligt! Tur jag har mkt färgglada kläder i sånna här situationer :P
.
Ja va ska man göra nu då tro.. jah, lägga in lite kort kanske! Va ett tag sen..
Ha en fortsatt trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0