17 April 2011

goddag goddag :)
Sitter hemma hos lillsyrran just nu, blev inte en riktigt lika lugn helg som planerat! I Fredags hade jag en supermysig kväll med Fia Maria och Jessica, plus två gosiga hundrar och två söta katter! Blev lite vin, sen blev marre sugen på mer fest så, det blev det :P 
Igår skulle vi ha spelkväll, men sluta med att vi satt och tjöta massa istället och Emelie och jag drack lite drinks. Jadu, ja säger det...de gångerna man säger man ska ta de lugnt blir de sällan så :P Spontant är kul! Gillar att va spontan. Men igår var jag inte så festsugen egentligen. Vi drog på fest, sen statt och jag vart spiknykter...Mia och Erik hämta mig klockan 12 och då åkte jag hem till Mia och sov! Men så glad jag är idag, att jag inte drog på gasen igår.. För känns inte ens att ja drack någonting igår :)
Ser iallafall fram emot nästa helg, då blir det 80-talsfest(födelsedagsfirande) hos fia! :) Lite käk åså med brudarna innan, Ska bli sjukt roligt verkligen!!! Taggaaaa
.
Ne nu ska ja ta mig ngt att käka! Blir hemgång i eftermiddag vid halv fyra!
Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0