15 April 2011

Morrn morrn..
Min sömn har varit sjukt kass denna veckan, inget ovanligt som ni kanske märkt men den är ibland bättre, ibland sämre. Nu är den sämre...jag sover jätteoroligt, drömmer hela tiden massa sjuka saker, mardrömmar, vaknar av att ja gråter eller kallsvettas! Obehagligt. Imorse vakna ja dessutom av världens surrande, då var det en humla i mitt fönster. Uuhh!! Gillar inte "djur". 
Iallafall, denna dåliga sömn ger ju en hel del följder(som vanligt), både psykiskt och fysiskt. Trött precis hela tiden, helt omotiverad till allt, ont i magen(magkatarr), äter mer än vanligt, allmänt disträ och känner mig inte speciellt lycklig just nu... men det vänder säkert snart, de brukar det göra! Känner mig sådär jobbigt ensam igen... iof så kan det ju bero på att jag haft tre underbara tjejer här i fyra-fem dagar förra veckan. 
Idag ska jag iallafall åka hem till Mariestad, det blir en helg i lugnets tecken! Det behövs... Så ikväll ska ja umgås med goa Ann-Sofie, blir ngt glas vin och massa snack i vanlig ordning :) Imorgon ska jag syrrorna Emelie och Sandra(å Ebba såklart) ha lite spelkväll... Utan någon alkohol för en gångs skull! Ska faktiskt bli jätteroligt... galenpanna kommer spelas bl.a ! Söndag hoppas ja få träffa min Malin och goaste Oliven...måste få mig lite kramar från dom båda känner jag <3.

.
Inget jätte upplyftande inlägg... men snart vänder det, so bare with me :)
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0