12 April 2011

Tjena bloggen! 

Uj så jag har försummat min kära blogg. So sorry! Men det har ju varit fullt upp i ett par veckor känns det som. Förra helgen var det ju Mariestad tills måndagen, suuuperseg vart jag efter den hårda födelsedagsfesten hos Josse( som för övrigt var GREJT). Sen följde ett par sega dagar och förberedelse för nästa äventyr, på torsdagen kom då Jessica och Michaela till mig. Så jäkla kul, som jag saknar att ha dom som grannar. Underbara är vad dom är båda två... 
Vi stod i full gång med att göra oss iordning, då Emelie skickar till mig att ja ska öppna. Och ja tänka då att hon ÄNNU en gång skulle lura mig(hon lura mig 2 ggr att hon inte kunde komma o fira mig i thn för hon skulle jobba) iochmed att hon skulle komma först på fredagen. Så jag ringde och sa de att "du, jag går inte på de här en gång till gumman" Och hon sa till mig att skärpa mig och öppna dörrn :P men ja sa till na att du får fan visa dig först så ja ser dig från balkongen isf. Hahaha, och visst fan, där kom hon :P Helt oväntat! Fatta min lycka? Tre gorgeous girls Och så ja:) det blev ju självfallet en kanonkväll/natt ( efterfest ill 05 ? ). 
En seg fredag, med underbara tacobuffén på Backstage och mys med pemsan medans de andra drog ut en sväng! På lördagen blev det en sväng till Överby, lite inhandling inför kvällen och lite shopping.
Sen drog vi hemåt och satte igång med de riktiga festandet. Mitt andra födelsedagsfirande :P
Senare, helt plötsligt satte Michis på Happy Birthday med Flipsyde och så kom dom med ett paket till mig! :) GOooosisar<3 Jag fick denna fina topp från Gina Tricot. FÖRSTA gången jag har blommigt tror ja :P Men kände mig dösnygg, det blev att jag hade den på mig resten av kvällen! :)
.
Kvällen blev klockren, och efterfest igen hos ngn snubbe där jag och Jess spela wii hela natten :P Kom väl hem strax innan 07 :P det var iallafall ljust ute när vi gick hem. Har kommit in i en "efterfest-period" verkar det som :P Det kostar att ligga på topp, man blir bra sliten efteråt.
Söndagen var ja bra seg, så det hände inte många knop. Michis och Emelie tacka för sig och drog hem medans jag sov bort hela söndagskvällen till Stackars Jessicas besvikelse :P Sry, ja orkade ju knappt hålla ögona öppna. Men vakna till liv framåt 10 eller ngt :P Så vi hann hänga tills 02 innan vi la oss iaf.
.
Jessica åkte hela långa vägen hem till Finland igår, saknar er alla redan <3
Jag gick första dagen(provdag) på myrornas igår, och jag trivs då redan som fisken i vattnet!! Underbar personal, och jag bara njöt av att gå runt och fippla med kläderna...hänga i färg, mönster och så vidare. SKITKUL!!! :) Såg massa guldkorn som ja vill haaa! Älskar verkligen seconhand, synd bara att de sällan finns olika storlekar av samma plagg. Fick iallafall höra av Niclas på myrornas att det såg ut om jag jobbat där i flera år. Vilket jag tar som en otrolig komplimang. Vi kom jättebra överens och samma sak med de andra. Supergoa hela gänget. Så nu kliar de i fingrar och kropp, ge miiiig mera! Jag kommer troligen få jobba skärtorsdagen, men sen kan det hända det inte blir mer föräns i sommar! Men som sagt, man kan ju hoppas! 
.
det var min update :)
Nu ska jag kika vidare lite på nätet, ligger och forskar lite i boho style. Sjukt läckert, annorlunda och intressant! Kommer nog ett inlägg om det snart! :)
.

Kommentarer
Postat av: Anonym

skit fin tröja!

2011-04-13 @ 10:06:21
URL: http://malpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0